сряда, 16 юли 2014 г.

Камелия Цонкова

Камелия Цонкова
 Родена през 1989 г. в град София. 
Образование Национална художествена академия град София, специалност "графика", степен магистър, 2011 г. - 2013 г. Национална художествена академия град София, специалност "графика", степен бакалавър, 2007 г. - 2011 г. Професионална гимназия по текстил и моден дизайн град София, специалност "Художествено оформление на текстилни площни изделия",2002 г. - 2007 г. Още в ранните ми ученически години рисувах постоянно и ходех по различни кръжоци. След като завърших седми клас кандидатствах в "Професионална гимназия по текстил и моден дизайн" специалност "Художествено оформление на текстилни площни изделия". Там срещнах и моят учител Гаро Мурадян, той не само обогати рисувателната ми култура, а и промени начина ми на мислене и възприятието ми към света. В десети клас си поставих за цел да се подготвя за кандидатстване в Националната художествена академия. Тъй като в гимназията учех текстил, а и това ми допадаше кандидатствах в академията специалност "текстил". Класирах се първа на изпита по рисуване и ме приеха! Изучавах тази специалност в първи курс, след което реших, че искам да се развивам повече в областта на изящните изкуства, затова издържах приравнителни изпити за специалност "графика". В една година бях едновременно първи и втори курс. Завърших степен бакалавър в курса на графиците доц. Димо Колибаров и Петър Милев! Въпреки, че съм завършила графика никога не съм искала да се поставям в рамки и да се ограничавам относно стилове и техники на рисуване. Занимавам се със рисуване върху текстил, батик и други текстилни техники, рисувам живописни портрети, черно - бяла и цветна графика, рисувам декорации за транс партита. Обичам богатството на изящните и приложните изкуства. Основен обект на разглеждане в моето творчество са човекът, неговите слабости и неговите качества, анализът върху неговите действия и мисли. Вдъхновението си черпя от красотата на природата и от способността на музиката да проникне дълбоко в душата ми!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар